LIFT WANTED!!! - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van wijhebbenwelzon - WaarBenJij.nu LIFT WANTED!!! - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van wijhebbenwelzon - WaarBenJij.nu

LIFT WANTED!!!

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg

17 Juli 2007 | Australië, Alice Springs

en nog een verhaaltje! Dit zal iedereen wel verbazen, normaal volgen de verhaaltjes elkaar niet zo snel op!!

Ik schrijf maar gewoon verder nu, was al een minuut aan het bedenken of de vorige zin wel correct Nederlands is.. heb nog steeds geen flauw idee, is dit Nederlands correct geschreven mensen?? nou ja boeit niet, er staan vast nog wel 100 andere fauten in..

Ik vertrek morge ochtend richting cairns met rob, duitser, helaas niet met de ford falcon maar met zijn 4WD.. rijd mijn auto dan uit zichzelf naar cairns?? Nee, die gaat helemaal nergens meer heen!!! Gisteren heb ik de wagen laten onderzoeken en wat bleek; De monteurs in halls creek hedden er behalve teveel geld voor hun werk gevraagd, er ook nog eens een potje van weten te maken. doordat de nieuwe waterpomp niet goed is geplaatst is er water in de motor gaan lekken en dat heeft uiteindelijk gezorgd voor alle puinhoop. Voor alle automonteurs; Er komt water uit de uitlaat, schijnt niet goed te wezen? Het viel wel te maken, no worries mate, maar het ging wel minimaal rond de $1000 kosten, als ik geluk had. Zoveel geld heb ik al niet eens dus ik heb de auto toen achtergelaten bij een tweede garagebedrijf waar ik voor de zekerheid nog maar een testje had laten doen. Ze kwamen helaas met dezelfde conclusie, dus ik moest de auto daar wel achterlaten. Afscheid nemen van mijn autootje met de nummerplaten, nieuwe rego-sticker en $400 in mijn handen was eigenlijk lang zo slecht nog niet! Ik zit nu wel met al die campingspullen en dergelijke spullen die ik niet in mijn backpack kan proppen, dus ik heb al veel weggegooid en overal brievjes opgehangen om er geinteresseerden voor te zoeken. Tot dusver niemand, morgen dan maar langs de 2e handswinkel om het daar achter te laten. Vandaag het ik de nummerplaten hier ingeleverd dat betekend dat de rego nu is geeindigd en er nog wat geld voor terug kan vangen. Vanavond nog maar genieten van het mooie weer hier in Alice en dan begint morgen het volgende avontuur!! 2500 km naar Cairns, onderweg is er bar weinig te beleven dus het zal niet het beste avontuur worden maar je weet maar nooit wat er allemaal gebeuren kan!

tot over een weekje ofzoiets!! Groeten aan iedereen in dat Nederland! Tot ooit

  • 17 Juli 2007 - 17:07

    Chris:

    Erik! Wat een verhaal jongen! wat maak je een hoop mee zeg! maar wat is er nu waar van de geruchten dat je langer wil blijven? Ben ik wel benieuwt naar... Want, men heeft hier een Mysteryland kaart liggen... En een hoop mensen die jou wel mee willen hebben! Je bent toch een van de eliten heh! :D. Maar als ik de verhalen mag geloven heb je het daar erg naar je zin.. Dat is ook een hoop waard. Kijk maar. Ik hoor van je. Mazzl Chris

    P.S. Ik heb m'n rijbewijs gehaald!

  • 17 Juli 2007 - 18:04

    Eindelijk:

    Dat mocht tijd worden Chris:D....grapje natuurlijk. Gefeliciteerd knaap.

  • 28 Juli 2007 - 03:05

    Emil:

    Plezier in Cairns!! geweldige plek daar als het weer een beetje mee zit!!

    wij vliegen over 2 dgn terug naar nl... balen!!

    ik hou je in de gaten!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Alice Springs

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Juli 2007

ik leef ook nog

17 Juli 2007

LIFT WANTED!!!

16 Juli 2007

Panne

28 Juni 2007

Monkey Mia - Broome

17 Juni 2007

kort berichtje

Actief sinds 19 Sept. 2006
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 42222

Voorgaande reizen:

20 September 2006 - 20 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: