crach!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van wijhebbenwelzon - WaarBenJij.nu crach!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van wijhebbenwelzon - WaarBenJij.nu

crach!!!!

Door: erik

Blijf op de hoogte en volg

02 December 2006 | Australië, Sydney

ja ongelukje dusss... en het was een best wel dom ongeluk!!!.. ik reed richting camping na een dagje rockmeloenen plukken en toen.. BOEM!!!.. kort verslag, voor zover ik het me kan herrineren; ik reed in een bocht>>kwam een vrachtwagen aan van de andere kant, deze vrachtwagen vond het nodig om een steen(tje) tegen mijn ruit te blazen>>barst in de ruit, ik afgeleid.. lette even niet op waar ik reed denk ik>>dus ik reed ineens half in de berm>>stuur de auto weer netjes de weg op(althans dat was de bedoeling)>>door het grind naast de weg kreeg de auto een ander plan, die dacht; laten we eens achteruit gaan rijden>>noujah toen reed ik dus achteruit, en kwam tot stilstand tegen een elekrticiteitspaal. ALs die paal daar niet had gestaan of ik was er gewoon langs gereden was er waarschijnlijk niks aan de hand geweest!! maarjah dat was dus niet het geval!!... wel even een triompf; ik heb die paal vijf centimeter weten te verschuiven.. HAHAHA goed vor je PAAL!!... noujah de foto's zeggen ook wel genoeg denk ik...

ik ga er weer vandoor.. DAGGGG

  • 02 December 2006 - 08:55

    Lies:

    :O die auto is egt in de prak:P

    kus

  • 02 December 2006 - 09:39

    Vief:

    En ik dacht nog wel dat het een KLEIN paaltje was! Voortaan beter opletten erik :P Doe rustig an met de volgende auto :) Byebye kus vief (K)

  • 02 December 2006 - 10:48

    Tineke Van Huijstee:

    Oeps, da's toch wel erger dan we dachten. Ik hoop dat je er zelf niets aan over hebt gehouden en voorzichtig maar weer hè!

  • 02 December 2006 - 12:57

    Wouter:

    Die auto is tenminste wel op een waardige manier afgeschreven eric... :D
    Hopelijk houd jullie volgende auto t ffies langer vol, want te voet richting perth-darwin-allicespring-cairns-brisbane-sydney wordt een beetje zeuren anders...
    Groetjes Wouter

  • 02 December 2006 - 18:20

    Nienke:

    haha je gaat me niet vertelle dat je niet te hard reed:P

  • 02 December 2006 - 19:40

    Theo:

    Na ik zie t al een wedstrijdje achteruit rijden is niet aan jou besteed jongen. Maarre Co lag toch niet achterin te slapen he?

  • 04 December 2006 - 13:19

    Alma:

    Stomme paal :(

  • 05 December 2006 - 16:42

    Giel:

    tsjoh netjes hoor erik op zo een verlaten weg een paal raken :D maar afijn wel t paaltje verschroven is ook wat waard
    mzzl

  • 07 December 2006 - 18:45

    Vief:

    Ik wilde even laten weten dat ik een huissie (appartement) heb gekocht in Wognum :D Met tuin, dus de zomer van 2008 kunnen we ons eerste pilsje daar nuttigen :) kus

  • 13 December 2006 - 20:04

    Sandra:

    Ow, dan heb ik ook nog een nieuwtje. Ik ga 8 januari voor een half jaar naar Zweden. Maar met de kermis ben ik weer thuis hoor!! Succes met de nieuwe auto en spreek jullie weer
    ...x San

  • 17 December 2006 - 03:58

    Eric En Rene:

    Sjongejonge...
    Die auto zit nou al wel een hele tijd in elkaar. Je moet je site is update joh. Naja.. ik snap wel dat je niets mee maakt. Dat probleem heeft iedereen in Childers. Tot vandaag dag. Word lekker werken morgen met z'n alle. haha wat een bende. Maar we hebben dan wel de eerste (voor althans) tornado overleeft. JOEHOEE
    Zie je op de camping guys!

    Eric en Rene

  • 22 December 2006 - 13:01

    Jet:

    HE guys, gelukkig leven jullie nog :). Bedankt voor de kaart Erik! egt geweldig :D. Alvast een fijne warme kerst en een geweldig neiuw jaar! liefs

  • 23 December 2006 - 05:07

    ERIK:

    Het duurt niet lang meer voordat we weer wat nieuwe foto's en berichten op de site zetten hoor!!

  • 24 December 2006 - 17:24

    Annemarie:

    Hallo Marco en Erik,
    Altijd weer leuk als er nieuw bericht van jullie komt. Volgens mij hebben jullie het goed naar je zin. Hartstikke leuk. Marco bedankt voor je kaart. Ik wens jullie ook een hele gezellige kerst en jaarwisseling en een heel goed 2007.
    Groetjes Annemarie

  • 25 December 2006 - 12:54

    Lies:

    heey heey,,

    Prettige Kerstdagen en een Gelukkig nieuwjaar!!!

    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Juli 2007

ik leef ook nog

17 Juli 2007

LIFT WANTED!!!

16 Juli 2007

Panne

28 Juni 2007

Monkey Mia - Broome

17 Juni 2007

kort berichtje

Actief sinds 19 Sept. 2006
Verslag gelezen: 52
Totaal aantal bezoekers 42220

Voorgaande reizen:

20 September 2006 - 20 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: