CHRISTMAS DAY!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van wijhebbenwelzon - WaarBenJij.nu CHRISTMAS DAY!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van wijhebbenwelzon - WaarBenJij.nu

CHRISTMAS DAY!!!

Door: ERIK

Blijf op de hoogte en volg

26 December 2006 | Australië, Sydney

HAPPY CHRISTMAS EVERYONE!!!

Iedereen een prettige kerst toegewenst en een gelukkig nieuwjaar!! Onze kerst is helemaal geweldig hier in Sydney!! kerstavond hebben we eerst wat gegeten, ik heb heerlijke baby octopusjes gegeten; HEERLIJK!! dat was mijn kerstdinner, biertje erbij enz.... geeindigd in een ierse pub, heelemaal goed! bandje, guinnes..top!! Christmas day, voor kerstdag zijn we naar bondi beach gegaan, heerlijk weer, rond de 30 graden denk ik.. heel raar om daar iedereen met kerstmutsen zien rond te lopen op het strand!!! maargoed..wat rondgehangen op het strand, beetje gezwommen en toen naar GATECRASHERS!!! geweldig feest (NORMAN JAY, JOHN OO FLEMING, GARETH EMERY, DAVE LEE, en nog een hele hoop andere goede dj's!!!)

  • 26 December 2006 - 09:53

    Arjan En Maartje:

    mooi dat jullie een leuke kerst hebben gehad. wij ook! (erik heb je je kerstkaart al gelezen via je hotmail?) we hopen dat jullie een gezellig en gezond 2007 tegemoet gaan. en eet eens een keer wat gezonds ipv alleen mac, kfc en kebab! groetjes Arjan en Maartje

  • 26 December 2006 - 11:45

    Vief:

    Ja, hebben jullie mijn kerstkaarten ook via de mail gehad.. :P ?? Ziet er wel leuk uit hoor, de kerstmutsen op en er is volop zon :) Niet te veel zuipe he met oud en nieuw ;) Kus

  • 26 December 2006 - 12:43

    Gerard:

    Van mij krijgen jullie niks....:D

  • 26 December 2006 - 12:52

    Alma:

    Het blijft een vreemde combinatie, kerst en zon.

    Een prettige kerst nog

    Kus


  • 26 December 2006 - 13:10

    Gerard:

    Behalve natuurlijk de beste wensen voor het nieuwe jaar, alleen die kerstkaart kunnen jullie vergeten...

  • 26 December 2006 - 13:16

    Gerard:

    Behalve natuurlijk de beste wensen voor het nieuwe jaar, alleen die kerstkaart kunnen jullie vergeten...

  • 27 December 2006 - 13:20

    Martijn En Nienke:

    Beste wensen etc ook voor jullie. Erik dit jaar heb je geen gourmet gemist maar een 5-gangen menu, was heerlijk. Volgende keer nog even wat meer foto's van Erik, je haar en sikje zijn wat gegroeid zie ik.
    Owja, waarom horen we niet hoe het met de liefde gaat?? 1-dags liefdes enzo, ik hoor het wel. Joeh, groetjes en kusjes van ons

  • 27 December 2006 - 15:16

    Martijn En Nienke:

    Beste wensen etc ook voor jullie. Erik dit jaar heb je geen gourmet gemist maar een 5-gangen menu, was heerlijk. Volgende keer nog even wat meer foto's van Erik, je haar en sikje zijn wat gegroeid zie ik.
    Owja, waarom horen we niet hoe het met de liefde gaat?? 1-dags liefdes enzo, ik hoor het wel. Joeh, groetjes en kusjes van ons

  • 27 December 2006 - 18:55

    Marco En Erik:

    Jongens wij wensen jullie een prachtig en succes vol 2007 toe Groet Dorus Will Judith Jochem Brenda
    Dennis Maartje en Bloom

  • 28 December 2006 - 17:50

    Annelies:

    Lieve Marco!
    Alvast een heel goed nieuwjaar!!!!
    Ik zie dat je het super hebt!!!
    Dikke kus

    Annelies
    (L)

  • 30 December 2006 - 13:37

    Rina:

    hallo Erik, zo aan het lezen en het zien genieten marco en jij van het verblijf Down under. Is de omgang met Austaliërs ook aangenaam? Namens oma van harte bedankt voor je kerstkaart; het deed haar erg goed dat je vanaf de andere kant van de wereld aan haar hebt gedacht.De beste wensen voor 2007. groeten, Ben Jan en Rina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Juli 2007

ik leef ook nog

17 Juli 2007

LIFT WANTED!!!

16 Juli 2007

Panne

28 Juni 2007

Monkey Mia - Broome

17 Juni 2007

kort berichtje

Actief sinds 19 Sept. 2006
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 42183

Voorgaande reizen:

20 September 2006 - 20 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: