afgelopen maand - Reisverslag uit Sydney, Australië van wijhebbenwelzon - WaarBenJij.nu afgelopen maand - Reisverslag uit Sydney, Australië van wijhebbenwelzon - WaarBenJij.nu

afgelopen maand

Door: ERIK

26 December 2006 | Australië, Sydney

juist en toen zaten we ineens in Sydney.. ik zal ook nog maar even verslag doen van die paar weken ervoor.. uuhhm waar was ik gebleven ohja..ik had dus die auto in de prak gereden, was natuurlijk heel vervelend!! gelukkig konden we meeliften met de andere jongens van het werk en slapen in een caravan.. met "de andere jongens van het werk" bedoelen we natuurlijk rene, eric, steffen en sebastiaan.. idd jullie hebben geen idee wie dat zijn, doet er ook niet toe, prima gasten! (alleen een beetje jammer dat steffen en sebastiaan uit duitsland komen) Zij hebben daar maar liefst twee en een halve maand gewerkt!! Met "het werk" bedoel ik dan weer; de boompjes planten, heerlijk werk! goed betaald en niet erg veel last van de zon want we werkten onder netten.. netten om de jonge bompjes te beschermen tegen hagel, vogels, stormen, maar het bleek geen tornado's tegen te kunnen houden!!... vorige week zaterdag heeft een tornado de boomgaard, die we met zoveel liefde hadden opgebouwd, compleet met de grond gelijk gemaakt!!! Onze laatste werkweek werd dus een beetje gewijzigd.. we hadden een paar duizend boompjes moeten planten maar dat ging dus niet door, we hebben lekker de gigantische troep moeten opruimen!!! Foto's van de boomgaard komen nog..

Childers is eigenlijk behoorlijk saai!! we zijn er een paar keer naar de pub geweest met twee zweedse meiden, die verbleven ook op die camping voor een tijdje.. en verder heb je daar in childers nog "snakes down under", dat was wel zeker de moeite waard!!
Die camping was by the way gerust oke, op een klein detail na... shereia, de bazin van de camping.. WAT EEN ****, ***, ******* en een ********!!!!!!!!! Bundaberg is al stukken beter.. maar ook zeker niet "je van het".. Daar zijn we ook twee weekeinden heen geweest, met twee schotten van de camping... Het hoogtepunt van de pub was het toilet, en dan bedoel ik niet dat de rest bizar slecht was.. het toilet was gewoon geweldig... je hebt daar een soort van pleintje.. omringt door gebouwen, daar speelt regelmatig een bandje en er staan een aantal pooltafels.. en er hangt een grote spiegel aan de muur (dit kan iedereen zich wel een beetje inbeelden), aan de andere kant van de spiegel kan je er echter gewoon doorheen kijken en neemt het een hele wand in beslag, die wand is de pisbak!! SUPER!! WE verbleven daar in bundaberg voor een nachtje in een motel, zwembad erbij.. enz. leuke tijd gehad daar, tevens hebben we daar voor een nieuwe auto gezocht.. en gevonden!! we rijden nu ook met trots in een ford falcon stationwagen..

tja volgens mij heb ik niet veel boeiends meer te melden over Childers... afgelopen zaterdag zijn we, na nog maar een ruzie met shereia, eindelijk vertrokken uit childers!!! de hele dag gereden, tot in armindale (500 km van sydney).. we zijn door de countryside gereden.. dus niet langs de oceaan.. meer landinwaards, de hele dag mooi weer gehad, een paar australische cowboys gezien en een heleboel koeien en andere farms.... De dag erop, het laatste stukje gereden, toen we in Sydney aankwamen regende het gigantisch! het heeft de hele middag geregend, we hadden gelukkig toch niet veel meer te doen dan onszelf een hostel vinden en een paar andere dingetjes... en toen was het kerstavond!! de twee schotten waarmee we ook in childers op de camping stonden hebben we hier weer ontmoet... met hun uit geweest voor kerstavond, en ze waren gister ook op bondi beach met nog een paar meiden uit schotland, erg gezellig allemaal enzo.. bla bla bla... staat allemaal al in dat andere verhaaltje..

• 26 December 2006 - 11:40

Vief & Eric:

Hallow!! Wat een foto's zeg!! Wel weer even leuk dat jullie er ook een paar keer op staan :) Maar waarom is shereia "****, ***, ******* en een ********!!!!!!!!!" ??? Want dat heb ik nergens gelezen (d8 ik..) Veel plezier met oud en nieuw! Kus

• 26 December 2006 - 12:41

Patrick Ster:

Hey Erik en Occie, ik zie dat jullie je goed vermaken, dat doet me deugt:P. Wij vermaken ons hier ook prima, een geweldig aantal feesten voor en achter de boeg, zal ze ff opsommen: Alles goed van prima party de winter editie, Ex-pornstar, Innercity, Poespas, DE HOUTEN (1e kerstdag) Waerdse tempel, Audio bulleys in de Waerdse tempel, mijn verjaardag:D.

Ik las bij jullie op een gegeven moment dat jullie met twee zweedse dames op stap waren...toen dacht ik wow, dat is echt vet. Nou en vet waren ze:S. Had twee lekkere blondines verwacht, helaas voor jullie niet het geval. Check je later hè, homies for life, later...

Groeten Gerard vanuit een voor Nederlandse begrippen, warm Nederland.

• 31 December 2006 - 09:40

Lida Duijn:

Hoi Erik en Marco leuk jullie verhalen te lezen maar wat bedoel je met de zin "beetje jammer dat steffen en sebastiaan uit Duitsland komen)" Maar wie weet kunnen steffen en sebastiaan het Duitsland beeld van jullie iets bijstellen. O ja Erik dit berichtje vond ik op internet. "Kat redt familie uit brandend huis
    CAIRNS - Een alerte kat heeft vrijdag een gezin in de Australische plaats Cairns gered toen hun huis in vlammen dreigde op te gaan. De kat sprong met gestrekte klauwen op het gezicht van de man, toen diens matras vlam had gevat door een brandende sigaret.

De man kon daarop zijn vrouw en twee kinderen veilig uit het huis halen, meldde de Australische nieuwszender ABC.

Zo zie je maar weer Erik er mogen dan weinig katten zijn in Australie, maar deze is wel heldhaftig.

Liefs van mij voor julie beiden vanuit een zonnig Zwitserland.